De verkiezingen voor de leerlingenraad

Bericht van 09 november ’19

Beste ouders,

Beste leerlingen en ouders,

Vrijdag 8 november 2019

Na enkele spannende dagen werden de leden van de leerlingenraad verkozen in de klas. Elke kandidaat maakte een affiche. De verschillende kandidaten kregen de kans om hun programma toe te lichten aan de klasgenoten. Iedereen stemde anoniem op twee verschillende kandidaten. De stemmen werden geteld …

Vrijdag 15 november 2019

De stemmen voor de leerlingenraad zijn geteld! Volgende leerlingen werden verkozen :

4A Milena Knockaert

4B Trixie De Ridder

5A Angel Assaf

5B Lucas Heyvaert

6A Aya Boudour + Noor Van den Eynde (voorzitster)

6B Clara Dugailliez

VAN HARTE PROFICIAT!

Met deze enthousiaste groep trachten we de betrokkenheid en het welbevinden van onze leerlingen te verhogen. We gaan hopelijk heel wat nieuwe ideetjes en leuke activiteiten lanceren.

Zo is het samen leven-en werken op school iedere dag de moeite waard!

We houden jullie zeker op de hoogte!

update november 2019

'Voorstelling leerlingenraad'
De leerlingenraad is verkozen uit de klassen van het vierde, vijfde en zesde leerjaar.
Deze leerlingen zullen de hele school vertegenwoordigen: zij zullen luisteren naar de ideeën van élke leerling, ze gaan mee nadenken over hoe we dit kunnen realiseren en ze gaan alle leerlingen hierover op de hoogte houden. Zo maken we samen onze school nog leuker dan dat ze nu al is!!

De raad heeft zich aan de hele school voorgesteld op 28 november met een leuk toneeltje en een echte rap. Deze rap kan je hier beluisteren.

Fusieteam

Bekijk hier de foto's.